Wednesday 22 May 2013

decided already!!

Assalamualaikum!!! Hai uollss...  


dah lama xupdate blog, dah lama xbalik umah, dah lama xdengar suara ummi abah pekcah, dah lama tak tido lewat pagi, semua dah lama xbuat... busy sangat ke sampai tak ada masa nak buat semua tu ek?? ntah, apa yang aku buat selama ni sampai tak sempat untuk semua tu pon aku tak taw... no comment.. HUHU

tetibe malam ni datang mood nak menaip.. so, taip aje la ape2 pon.. janji dalam meluahkan apa yang ada melalui jari-jemari rincingku ini... *kononnya la kan runcig* HAHA

ekcelli, sahabat2 seperjuangan dah decide nak buat keputusan untuk balik masa revision week bertemu dgn family terchinta... but aku,,,,, konfius jugak nak decide balik ke tak.. sorang2 melalui hari2 sepi selama 2 WEEKS!!!!! Oh Ya Allah, sanggup ke duk sorang2?? bukan xmo balik, tapi dah taw kehidupan aku bila balik.. jangan kata buku nak baca, bawak kuar dari beg pon tak la.. so, insyaAllah Allah permudahkan urusan aku... 

So, my sis pon dah cakap xyah balik, dengan rela hatinya aku buat keputusan, stay here... USM dihatiku... HOHO

to my beloved family, 22 June ni anakmu@adikmu@kakakmu pulang.. hehe.. INSYAALLAH!!


Start exam 10th June.. doakan aku berjaya dunia akhirat.. Aminn... 



sama2 doakan aku ye readers... thanks... 

jom tidoqqq... Assalam.. ^^

No comments:

Post a Comment