Friday 7 June 2013

21 years already !!

hai hai hai !!!


penat mentelaah, update blog satt... hehehe

entry pendek je ni,, take 5 katakan.. :D

k2, firstly, I am 21 now!!!! 5th June 2013 dengan rasminya aku menjengah alam baru.. YEII !!! bangga sangat la kann umo 21.. tua dah weii nina... xpe2, masuk alam 21, macam2 boleh buat bak hang.. hehe... cer teka leh buat apa? korang semua mesti taw.. yang paling utama, haruslah kawen.. gataii kan.. yang tu semestinya masuk list.. hoho.. tapi lambat lagi la.. ada jodoh xkemana kan.. jodoh Allah itu pasti.. yang lain2 tu, pikir sendiri la.. =D

thanks to all yang wish.. terima kaseh atas ingatan.. celebrate?? ha, memang awesome la member2 aku ni... semalam diorang mandikan aku dgn air sabun+telur+tepung.. awat la ampa membazir, kalau buat cucur ke best jgk kan.. but anyway, thanks a lot.. dengan kek segala, aku hargai sangat2 korang... 

next, i got presents !!!! wahh,, sangat2 terharu sahabat2ku.. mekaceh xterhingga dari aku.. fren forever... masuknya umo 21, hadirnya someone dalam idop aku.. xpenah terlintas nak bela.. dapat hadiah dari ct, uollss guess what.. HAMSTER!!!!  sekali dengan sangkar, makanan, semua la serba lengkap.. terharu sangat.. love u ct..  insyaAllah aku jaga baby sebaik2nya... xberani nak tangkap pics, takot something happen.. hehe,, xmo caye, tapi beringat sebelom kena.. hoho

to ecah my roommate, annyoeng atas ingatan n hadiah.. hehe... nanti boleh pakai dgn baju raya.. :D
and aishah my coursemate,  syukran jazilan  .. ingatan je dah cukup la.. hehe.. yang hang bagi tu lawa.. macam nak terbang ke seoul garden terus bila tengok tu.. hehe.. 
shera,, my buddyz, thanks taw bagi aku adiah.. aku tw ang love aku.. setiap saat aku akan ingat ang macam yang ang bagi tu.. haha
mekaseh sangat2.. love u all !!!!

nah untuk ampa....    sayang korang... muah3!!! 

time to continue study... (***sangat !!!)









No comments:

Post a Comment