Thursday 19 September 2013

Please be matured~

dear buddyz,

Please la be matured.. 

Aku dah xlarat nak fikir pasal ni.. Kalau boleh sem ni aku nak hidup aman, damai, sejahtera, tenteram dan sewaktu dengannya la.. Senang cerita, aku nak hidop macam orang lain... Bukan datang nak cari masalah... 

Aku taw kau baik, caring, semua tu aku akui.. But,,,, kau xperlu buat semua tu.. Aku bukan budak kecik yang perlu perhatian, bimbingan, pertolongan 100% dari orang lain... Yesss,, memang bohong la kalau cakap aku boleh buat semua benda tanpa pertolongan orang.. Tapi selagi aku mampu buat sendiri, aku boleh buat... 

Aku taknak orang nampak aku ambik kesempatan... Sedangkan aku tak mintak kau buat semua tu... Hope sangat kau boleh paham sahabatku.. Aku diam xbererti aku bodoh xleh pikir.. Ada masalah boleh nak kongsi, tapi xpayah la cepat sangat nak terasa... Penat taw tak nak pikir cara xnak bagi kau sentap.. Orang lain pon ada hal masing2 gak.. Tapi mesti pandai manage masa n keadaan...

Masing2 punya hati, masing2 punya masalah, masing2 punya keinginan... Semua hak masing2.. Cara setiap orang berbeza... Aku xmintak kau jaga hati aku, xmintak kau pk pasal aku.. Just did what you want... 

Harapan aku, berfikir lah secara matang... Setiap apa yang kita buat, xperlu buat report kan.. Please, please n please be matured!!!

sincerely, 
your friend

No comments:

Post a Comment