Saturday 13 December 2014

Kenali Aku, Miss Nina

Hai Assalamualaikum..

bertuah sangat kalo ade org baca aku punya blog.HAHA..But,, Its okay.. Chill =D

aku menulis hanya untuk meluahkan perasaan.. Ya aku seorang manusia yg suka cakap banyak.. semua benda nak diluahkan. itu adalah aku.. tapi bila datang rasa malas nak ckp dgn org, sorry sayang.. aku tak mammpu nak cakap banyak mcm biasa.. Punya terokk perangai kan...

banyak benda yang kita simpan sendiri kan.. kadang2 rasa tak perlu pon nak luahkan, nk cita kt org.. Orang pon jemu nak dengar cerita merapu kita, suara yg ntah pape menjerit tak semena(itu aku).. So today I decided to curahkan kat peneman setia bila aku perlukan iaitu Miss Blog.. muahh cikedd :-*

I am a free spirit person.. Mungkin nmpk mcm bajet hot tak boleh nak buat keja group, tak boleh nk janji ramai2, tunggu2 org.. Kadang2 aku boleh je, tapi bila melibatkan perkara remeh pon dah kelam kelaut, tiba2 aku jd annoying dgn that person.. But aku taw peragai aku yg bajet hot tu lagi buat org annoying kan. HoHo.. Tapi aku diajar, terbiasa n org cakap dh kalis dah dengan idop sndiri ni.. dari kecik aku duk terpisah dgn family, duk hostel dr kecik sampai ke tua sekarang, semua ni faktor aku jadi seorang yg x boleh nak jadi lembut2, slow dlm buat something.. So kalo ada sape2 yg terasa dgn peragai aku yg annoying gile ni, sorry sgt2.. 


And, aku punya peragai yg sgt teruk dari dulu nak buang jauh ke lautan Hindi, sifat TAK PUAS HATI dgn org.. Ya Allah, tolong aku buang sifat yg 1 ni.. aku tak taw kenapa ada sifat ni dlm diri aku.. nyampah kadang2 dgn peragai sendiri. Yes aku taw aku memang tak sempurna.. tapi apakan daya, aku cuba untuk buang segala rasa buruk ni, sekejap sgt je lepas. then mai lagi duk himpit2 aku. GERAMMM n TAK SUKA!!!! nyampah la perasaan tak puas ati ngn org ni.. sebab aku tw aku punya peragai gitu boleh buat org pon xpuas ati ngn aku.. -_-
aku tak puas hati sebab tak kena dgn jiwa aku, peragai aku yg boleh kata Type A punya behavior kot.. org lain Type B.. maybe la.. huhu

One more nak cita, sikap pemarah aku.. oh menn,, teruk nye peragai aku.. Suka sgt marah2.. nak kawal cena ehh peragai ni.. dah cuba, tapi krik krik krik jela.. >.<
banyak lagi sifat aku yg tak memuaskan.. hope tahun baru aku boleh tanam azam nak ubah semua peragai buruk tu.. hihi

Ok dah.. Study week, final exam around the corner.. Wish me all the best dear readers.. Target sem ni, nak dpt @#$%^&*... hihi.. biar Allah je taw apa aku nak.. by the way, 1st paper aku start 31 December.. So guys, byebye 


No comments:

Post a Comment