Sunday 3 February 2013

malam ke-2 di ward

assalamualaikum !!


hai comey, kacak, lawa sekalian.. macamana hari anda? hope semuanya okey.... aku still kat setiu.. malam ni malam ke-2 aku tido kat hospital.. sape sakit?? oh.. my aunt sakit.. gastrik katanya.. ni sempat on9 guna wireless my aunt ler.. HEHEHE

bosan jadi penunggu, aku teringin la nak update blog aku ni.. tapi xleh nak panjang2 citernye.. juz ringkas je aku leh tulis.. sja melempiaskan bosan aku kat sini.. xramai sangat pon pesakit kat hospital ni.. xsampai 10orang pon.. tapi ward ni sekali dengan ward bersalin.. dengar baby nangis, rasa nak p je tengok.. tapi xtaw nak p tuju kat sapa.. HUUUU

k la guys, doakan my aunt cepat sembuh n cepat kuar ward.. choww dulu beb !! bye

2 comments:

  1. Waalaikumusalam .... Terima kasih kerana update perkembangan walaupun sibuk di Setiu. Walaubagaimanapun, saya sentiasa berdoa supaya auntie Nina cepat sembuh dan sihat kembali.

    Tiada kata lain melainkan BERSABAR yang layak diberikan untuk anda. SYABAS dan TAHNIAH juga kerana berjaya memikul tanggungjawab ini yang tidak semua orang mampu melakukannya dengan baik. Anggaplah ia sebagai cabaran untuk anda menjadi orang yang lebih sabar dalam menempuhi dugaan hidup.

    Bayangkan jika anda pula yang sakit?.. Layanlah dan jagalah mereka sebagaimana anda mahu dilayan kelak. Wallahualam..

    Berat mata yang memandang, berat lagi bahu yang memikul.. tidakkah begitu, Cik Nina?

    Jumpa lagi.

    ReplyDelete