Wednesday 20 February 2013

terima takdir-Mu seadanya



masa mood xberapa nak ok ni, teringin lak nak menulis... saja nak meluah perasaan kat sini... bila chat dengan geng-geng stpm dulu, mula la aty ni terasa semacam... mungkin ni dah takdir yang Maha Esa bagi kat aku.. aku terima seadanya Ya Allah...  think positive, insyaAllah ada yang lagi baik Engkau rencanakan untukku.. 
teruskan senyumanmu Nur Amanina.. :)

YA ALLAH...
JIKA INI YANG TELAH ENGKAU SURATKAN KEPADAKU, AKU TERIMA SEADANYA..
AKU BERSYUKUR DENGAN SEGALA LIMPAH KURNIA YANG TELAH ENGKAU BERIKAN KEPADAKU..



be strong nina, teruskan usaha anda, semoga semua akan lebih baik untuk masa akan datang.. aminnn

4 comments:

  1. Terima kasih kerana ada latest updates on your blog. Apa perasaan sebenarnya apabila berchatting ngan kawan-kawan lama? Perasaan semacam tu camna..
    Anyway, You must always bersyukur seadanya. Try your level best in your future undertakings.. Don't study hard..study smart, hope you can do much better and always dirahmati Allah s.w.t. sentiasa. Take care!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sebab always keep waiting for my updates.. insyaAllah, doakan kejayaan saya dunia akhirat

      Delete
  2. Welcome... Take care. Right here waiting for your latest updates.

    ReplyDelete