Sunday 13 January 2013

enj0yy sblm BaLiK kAMpuNg !!!! (part 2)


haii korang....

now,, 2.42 am.... sempat lagi jari aku menari kat keyboard ni... hehe
disebabkan mata tak mengantuk, and sambil2 tunggu "my s0ul" study, ni la kerja aku.. ngeh3
esok my soul exam... so i wish all de best and good luck dear... :) cuweett la kononnya kan? ada aku kesah?? hehe

back to topic,, seperti yang dijanji, sambungan topic enjoyy sblm balik kmpg (part 1) menyusul... wink2 ;)
ok3!!! destinasi yang dituju selepas botanical garden, Queensbay Mall.... tersangat la lama di sana.. 6 hours berlalu gitu je... ntah apa yang kami buat kat sana.. haha

sampai QB tepat jam 12 tghri,, so perut dah menyanyi lagu "selangit-mas idayu", lagu "teman pengganti-black", n macam2 lagi la lagunya... hehe.. apa lagi, cari tempat nak menjamu la..  mcD tempat yang dituju, walaupun dh taw boikot mcD.. ayat ct, ada aku kesah??? haha


susana di mcD?? tengok kat bawah... :)



hanya gambar mereka yang ada,, sebabnya?? hanya mereka yang makan eskrem.. ^^

pastu, watching movies... hihihi... movie apa? siap gaduh nak pilih movie.. shira, kecik, n aishah, pilihannya "CZ12".. aku n ct pilih "Minyak Dagu"..  mendapat tentangan dari shira n kecik yang agak penakot la.. jgn marah.. :-*
akhirnya minyak dagu yang dipilih.. suke3!!! :) 
shira rela dalam terpaksa.. haha... movie start kol 3.05 pm, so ada masa berjam2 lagi..so,cari surau for laksanakan tanggungjawab kepada-Nya.. kemain susah nak jumpa surau.. sesat kott.. haha
 dalam suray, sempat lagi snap pics.. ct punya kerja...

look!!
semua jenis resit, dia kumpul...

siap solat, ada lagi masa.. so kami ber5 merantau la cari tempat posing... xmo citer dah, aku tunjuk gambar je la.. 



terserempak dengan wen wen n her friend..






sebelum masuk pon sempat posing.. :)


sebelum start, posing dulu sat.. ;)

kat dalam tu, macam2 la benda yang kelakarnya.. suara kami je yang bising.. haha... nasib la.. :D

dah kuar, posing lagi.. hik3




abes tempat kanak2 kami hentam.. hihi

banyak sangat pics.. nak masukkan semua memang tak la.. ^_^

around 5 kami kuar dari QB,, menuju ke destinasi seterusnya.... nak taw ke mana, jumpa next entry.. hihihi...    dah panjang sangat menaipnya, jemu lak korang nak baca.. kan? haha..
 k la,, thanks for spending your time baca blog aku yang ntah pape ni.. huhu

jangan segan2 ikuti citer aku yg seterusnya nanti.. haha..

assalamualaikum :-h



No comments:

Post a Comment