Thursday 17 January 2013

got an idea !!!!

assalamualaikum.... 

안녕하세요. Annyeong-haseyo !   ^_^


hai uolls...
well.... entry harini,, kisahnya adalah aku dah jumpa aktiviti yang aku boleh buat untuk hilangkan boring... wink2 ;)

okey2,, mesti korang tertanya-tanya kan activity apa la minah kecoh ni buat... hellowww.... kecoh ke I ni?? whatever nak cakap apa pon kat aku... asalkan korang bahagia... xgitu my readers sekalian? :)

s0 the answer is, tengok cite.... hehehe... my favourite reality shows dari Korea  yang dah lama aku tinggal... sebelum masuk USM, ni la aktiviti yang aku selalu buat hari2... dah banyak episod aku missed... n0w dah nak masuk episod 129... yang aku ada baru episod 112... alkisahnya, kena download la... sebulan ni, insyaAllah semua episod akan aku khatam.. hihi

right now, aku tengah download episod 114... xsabar3 nak tengok.. rindu nak bergelak ketawa tengok aksi kwnag soo, gary, haha, ji hyo, jong kook.. bila tengok kwang so0,, teringat pute... pukkk,, aku rindu sama kam0o.... 

nak kenal ke dengan barisan actors yang menghilangkan kesunyian aku? ok here... handsome kan diorang ni? <3  he3

k2, aku perkenalkan sorang2 artis kesayanganku ni...

                                          

berdiri dari kiri : Lee Kwang Soo, Kim Jong Kook, Yoo Jae Suk, Song Ji Hyo, Song Joong Ki, Ji Suk Jin, Haha, Kang Gary...

Joong Ki dah out dah,,, so tinggal 7 orang je lagi... tapi akan ada artis jemputan.. kalau artis jemputan diorang lawa, aku minat, tambah la excited aku tengok.. kalau yang tua, xfamous, kurang siket la ke-excitedan aku tuh.. hehe

so now, mereka la yang menjadi peneman hariku bermula harini.. amacam?? teringin nak gelak tengok aksi diorang macam aku tak? mula2 tengok, xberapa sangat la bestnya.. tapi bila dah tengok banyak2, mesti sukanya,,, caya lah... 

k la kesayanganku sekalian, nak proceed download citer ni.. kumpul banyak2, nanti senang nak nengoknya.... oh ya, esok nak p picnic... jangan jeles k uolls.... ;)

daaaa......

No comments:

Post a Comment