Friday 25 January 2013

TERENGGANU

Assalamualaikum !


aunt, hope u get well soon.. intro malam ni nak citer pasal aunty aku yang kurang sehat... aunty aku ni merupakan orang yang telah menjagaku selama 9tahun... lama kott... umah dia kat terengganu..  ada 2 orang anak lelaki, yang sulong muda 2 tahun dari aku, n yang bongsu muda 6 tahun pada aku... aunty aku ni sakit, nak cakap sakit apa, xleh nak cakap secara spesific sakit apa.. yang pasti nak makan pon xselera..

so tomorrow aku nak balik umah dia... nak tolong mana2 yang patot.. maybe seminggu lebih aku kat terengganu.. so alang2 dah kat sana, memang ada rancang nak buat BBQ dengan kawan2 aku... kat sana ramai la kawan aku sebab aku sekolah kat terengganu.. jadi boleh la aku mintak izin kua sekejap.. hehe

tapi kat sana sunyi siket la.. kazen aku xde kat umah... sorang kat kolej, sorang kat hostel.. tapi aku dah biasa.. huhu.. kat sana nanti aku tak on9 kot.. oleh itu xboleh nak update la ye.. nanti balik dari sana, aku story telling pasal aktiviti disana..

k la ye, sampi ketemu.. =D take care all my readers... daaa





No comments:

Post a Comment