Thursday 24 January 2013

OH HATI !!

ASSALAMUALAIKUM


Disaat warkah ini ditulis, hatiku tidak mencerna dengan baik, sama seperti mindaku... (ntah pape mengarut)
xde la... hati aku sekarang ni, nak cakap sakit, tak..
nak cakap marah, tak jugak... 
xtaw nak cakap apa, maybe hati aku minta ditemani.. tengah sunyi kot.. ntah...

entry kali ni nak cite pasal hati aku @ my heart... wahhh gitu... jiwang karat tol la. HUHU

ermmmm.... firstly, nak cite yang hatiku kaler merah.. HAHAHA!! sewel
no no no... hati disini maksudnya feeling... ok lah, pasal perasaan aku ni, ntah.. nak describe dengan kata2 susah jer.. benda melibatkan hati dan perasaan, sesuatu yang aku tak boleh nak control... korang aku tak taw la kalau boleh control kan...

perasaan aku boleh jadi suka, marah, sedih, geram, gumbira, n ect... but right now, perasaanku tengah rawan... macam nak mengamuk je.. puncanya apakah?? biarlah rahsia... padahal xtw punca.. kui3

hatiku sunyi sebenarnya.. walaupon ada yang selalu menemaniku.. terimas ya pak... :) nak cakap xde family, ada je boleh sembang.. apa lagi yang aku nak ek?? tak tw la... oh hati, cuba la kau bagitaw tuanmu ini apa yang ko nak ha.... 
macam ada something missing.. tak lengkap je idop ni... banyak2 istighfar...ASTAGHFIRULLAHALAZIM !!

k la guys... tak elok kan ikot perasaan... tenang dalam menghadapi dugaan... thanks beb sebab sudi dengar story aku... doakan aku tenang always... 

wassalam !!





No comments:

Post a Comment