Thursday 24 January 2013

mood of de day ~




Assalamualaikum 


Dah lame menyepi rasanya.. Harini, perasaan nak update blog muncul ntah dari mana.. hewww.. So, dengan tak semena-mena jariku menari lerr...

Berbalik pada tajuk entry aku kat atas, so aku nak cerita pasai aku punya mood la... ce teka mood aku based on smiley kat bawah... Sape teka dengan betol, ada suprises untuk korang.. Nak la tewww.... hihihi
Cepat2 teka !!!


                                    


Tapi xyah la, tunggu korang teka sampai bila xde jawapan... Sebabnya xda orang yang nak jawab.. HAHA!! 
:p

K2, mood aku biasanya happy je.. xkira lah today, yesterday, last week, next week (insyaAllah kalau panjang umoq) akan selalu happy :D

The reason why aku happy? Nothing... Hidup ni kalau xhappy, macam something wrong je kan.. Apa kes nak moody.... Kalau moody muka mesti macam ni kan..  Ha kau... Ingat lawa ke muka cenggitu? So better aku senyum, happy.. Senyum itu kan sedekah... HEHE
Tak luak satu kupang pon kalau ang senyum.. ;)

Tapi macam tak logik je kalau aku punya mood happy sepanjang hari, sepanjang tahun.. Kan3x?? mesti la ada yang sengaja buat2 moody, termoody dengan xsengaja.. Tapi jarang2 kot.. Kot lerr... Orang yang nilai aku, bukan diriku sendiri.. HUHU.. Hope korang setuju la dengan statement aku tu.. :)

Walaupon aku rasa sedih, akanku cuba selindung... Xmo tunjuk kat orang.. Nanti xlawa la muka aku yang sememangnya dah ternyata lawa siket ni.. HAHA!! Syok sendiri lagi.. Aduyaii....

So my hope, aku dapat kekalkan mood happy ni.. InsyaAllah... :)
And harapan aku untuk korang korang korang and korang yang lawa comey kacak segak sekalian, cuba lah sematkan mood happy dalam menempuhi hari2 korang... InsyaAllah hari yang ditempuhi akan terasa tenang dan urusan berjalan lancar..

p/s : senyum, senyum, aww comeynya !!! 

Thank you for reading my entry =)

~ SALAM MAULIDURRASUL ~

No comments:

Post a Comment